miercuri, 9 iunie 2010

Nunta in deplasare

Plecaram 2 din Timisoara si cu matzele 4... ca sa ne pregatim de nunta.

De cateva zile de cand suntem in Hunedoara, am tot facut naveta pana la Deva si inapoi sa intrebam, sa cautam, sa verificam si sa probam si sa gustam ce ne mai lipseste bifat de pe lista.

Pana acum, am reusit doar sa ne comandam verighetele la o bijuterie comunista (de aia ca pe vremuri) dar cu niste angajati super de treaba, care ne-au aratat intelegere, flexibilitate si preturi mai mult decat ok pentru buzunarele noastre, in conditiile in care noi ofeream aurul nostru. Asta in comparatie cu magazinele astea noi, de cartier sau de Mall, care nu numai ca pretind niste sume cam maricele pentru niste verighete simple din aur, asa cum am vrut noi, dar ne-au si tratat cu scarba, teama si teatru.


Ei, lasa ca am trecut si de proba asta de foc, asa ca, pe 25 iunie vom avea si minunatele inele ce ne vor fi de folos pentru a ne uni simbolic destinele, in cadrul cununiei religioase. Lasand focurile din fundal si textele mistice din afara, verighetele noastre ar trebui sa arate cam ca Inelul din Lord of the Ring (ca si asa suntem amandoi impatimiti dupa poveste... eu dupa film mai mult, Adrian dupa carte). Si ca sa fie treaba treaba, am rugat-o pe tanti bijutiera sa ne graveze pe interior inelele cu pricina, ca sa stim si noi cine, cand si cu cine se casatoreste. Pentru fani, imaginile le voi posta la timpul potrivit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu