miercuri, 2 iunie 2010

Grau verde


Am vazut mai demult, intr-un Cosmo bride, un aranjament pentru mese de receptie nunta cu mere verzi si grau verde. Mi-a picat cu tronc ideea si mi-am zis ca trebuie sa am si eu pe masa asa ceva, la nunta. Cum vom fi in tema nuntii eco, am inceput munca de research pentru a vedea cum obtin minunatele, naturalele si in acelasi timp simplele aranjamente. Am gasit, prin situri variate de internet, pe intreg mapamondul, cum ca frunzele graului verde sunt un miracol natural pentru organismul uman si animal, fiind considerat sangele verde, pentru proprietatile sale detoxifiante si curative.

Dar pe mine ma intereseaza cum obtin verdeata de grau incoltit, asa ca am gasit intr-un final si un filmulet edificator, care m-a incantat peste masura, ca este exact ceea ce aveam nevoie. Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu