luni, 21 iunie 2010

Lectia de biologie...transpusa in viata

''Opuntia Humifusa este o planta perena, avand tulpina verde, inalta de aprox. 15-30 cm pe care se formeaza palete ovale sau eliptice cu spini.

Datorita faptului ca planta este un cactus, ea poate fi udata rar, deoarece iubeste mediul uscat, solul nisipos si lumina.

Opuntia este o planta de apartament pur si simplu adorabila, in momentul in care aceasta infloreste.

Florile sale sunt galbene sau portocalii, mari, asemenea unui clopotel deschis, au aspect catifelat, perfect. In momentul in care le privesti, ai senzatia ca nu sunt naturale, ci din ceara!''

Azi m-am zgariat in spinii unei Opuntia. Am simtit cum mii de ace ma inteapa din toate partile si mi se infing in pielea capului. Nu stiu daca mi-a curs sange, pentru ca mi-am acoperit ochii cu palmele si trupul cu bratele. Incercam sa ma apar de atac.
Mai rau a fost cand mi-am dat seama ca nu sunt singura sub ploaia de ace dureroase. Mai rau, a fost sa imi dau seama, ca EL nu se putea apara. Incercand sa isi scoata spinii din spinare si din piept, incercand sa ma apere si pe mine, a izbucnit, cu ultimele puteri pe care le mai avea. Ni s-a crapat pielea, amandorura. Adrenalina ne-a invadat trupurile si inimile noastre au batut la unison, furtunos, ca un scut invizibil de aparare.

Stupid, daca te gandesti cat de tare poate rani o planta ale carei flori sunt atat de frumoase!

Pentru necunoscatori (pana de curand ma numaram si eu printre ei): lat. Opuntia Humifusa= Limba soacrei.

2 comentarii: