luni, 26 iulie 2010

Luna (de miere) nehotarata



N-am mai scris de ceva vreme... din varii motive, si e greu pana sa ma apuc din nou.

Mai nou imi ocup timpul cu planificarea lunii de miere. Grea misie...cand in lumea asta sunt atatea locuri frumoase de colindat, vizitat si experimentat. Am cerut sfaturi, am tinut cont de dorintele noastre si pana la urma tot nu am ajuns la un consens. Nu stiu ce e cu noi... saptamanile astea de dupa nunta, dar nu ne putem hotari. Cu mai nimic.... Sau poate doar eu.

Saptamana care a trecut, am fost cu gandul prin Egipt si Maroc, prin Bali, Filipine, republica Dominicana, Jamaica, Aruba, Bahamas, Mauritius, Hawaii, Bermuda, Maldive... aaa...Maldive, Spania si Turcia.

Azi sunt iar in ceata.

Mai bine nu mai mergem nicaieri. Ca nu mai trebuie sa planificam nimica.

Sau mai bine ne facem bagajele intr-o noapte, ne urcam in primul tren sau avion disponibil catre o destinatie la noroc, si vedem ce iese.

Af...

Mi-am dorit mult sa mergem pe continentul African pentru o experienta marocano-egipteana. Dar nici piramidele si nici culorile bazarurilor marocane nu ne-au convins destul incat sa infrangem temeririle legate de caldura sufocanta din perioada iulie-august, de spalatul si consumatul legumelor si a fructelor, a interdictiei consumului de gheata sau apa neimbuteliata, de mizeria de pe strazi sau mizeria societatii arabe, de terorism sau reguli de comportament in bazare si atractii turistice. Asa ca am lasat-o balta, pentru o alta vacanta...mai lipsita de semnificatie.

Apoi, mi-am dat seama, ca de fapt nu vreau sa ma inarmez cu rabdare in luna de miere, ci din contra, vreau sa primesc rabdare, intelegere, zambete, calm, buna dispozitie, politete, civilizatie, dreptul la intimitate si la relaxare. Asa cam fugit cat mai departe de continentul european... acolo unde doar soarele, coralii, palmierii si nisipul alb fin sunt singurii stapani.

Dar e al naibii de departe...

Asa ca am revenit cu picioarele pe pamant, pentru a ma gandi mai realist, la un paradis mai apropiat de tarisoara noastra.

Intre timp visez inca la soarele si veselia din Ibiza...

si la plajele orientale din Izmir...


Iar numai pentru mine, asa ca bonus de viata noua, imi permit sa visez mereu la un scuba diving de 10 stele, in Maldive, in locatii pe care nici macar in imaginile de pe internet nu le pot crede ca exista...pe cat de frumoase sunt.


Mai jos, o imagine cu Medhufushi Island Resort, din Maldive:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu