vineri, 9 iulie 2010

Azi la castel, maine la hotel

In cele cateva zile de miere luate pe fuga prin tara, am ajuns azi si la Bucuresti. Am trecut cu bine de tumultul traficului din capitala, cu treceri pe rosu si zgomot asurzitor de toba de esapament, iar cu ajutorul lui Marcel (gps-ul) am poposit si pe la rude. In doua statii de metrou si trei miscari de picior am ajuns sa ne plimbam prin zona veche a capitalei si sa savuram ce inseamna viata de seara a unui oras aglomerat si plin de contraste. Bauturica de seara ne-am luat-o la terasa Smardan, in apropiere de alta unde se canta live, cei de la Proconsul faceau atmosfera cu niste coveruri de melodii celebre, cantate in gura mare, sa strabata vazduhul. Ploaia de vara si somnul ne-a ridicat de pe scaune si ne-a trimis frumos la culcare, ca maine avem cale intoarsa catre meleaguri mai verzi, mai linistite si cu mai putini locuitori pe metru patrat. Hai la somn, ca poate reusesc sa scot si niste poze la vizor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu