vineri, 7 mai 2010

Zambiti va rog!

Eu una stiu ca asta o sa fac in seara asta. Macar am scapat de o grija... si pot sa imi lungesc orele de somn.

Ne-am gasit fotograf de nunta! DAaaaa! (cred ca fac si repetitii pentru ziua cea mare cand voi spune Da! :P)

Si pentru ca fana mea cea mai infocata (faptul ca e si domnisoara de onoare principala, este un mic detaliu) era inca sceptica, tin sa mentionez ca am reusit sa ma incadrez si in deadline-ul periculos de a rezolva acest task (cu doua luni inainte de nunta) dar si sa dorm linistita noaptea, ca am facut cea mai buna alegere pentru noi si imaginile pe care le vom avea de la nunta incolo, pentru noi, pentru parinti, bunici, purcei, catei si .... pentru mai incolo, pentru nepoti.

Deliberarea a durat o saptamana, pentru a cerne imaginile nefocalizate, redundanta si incercarile de procesare nereusite, de ideile noi, aburi de mister si dorinta de a avea si pentru noi culori puternice, veselie, personalitate si delicatete.

Juriul a ales cu unanimitate de voturi: Eugen Calota. Hunedoara. Flexibilitate. Interes. Putere in imagini dar si in cuvinte.

Multumim partidului roman al fotografiei ca am reusit sa facem si asta. Traiasca!

Maine ma duc la Muzeul Satului sa mai fur niste imagini faine de Ziua Europei. Apoi, in liniste, acasa, ma voi gandi la ideile ce vin de la sine pentru decoruri, modelul final de invitatie si meniu.

Somn usor!


Un comentariu: