marți, 11 mai 2010

Un altfel de print si printesa...



la CASTEL!

Mi-am dorit tare mult sa pasesc ca mireasa, pe podul acela lung din lemn si piatra, care face trecerea de pe un mal pe celalalt catre castel si sa iesim de acolo cununati , veseli si transiti ca de obicei, dar ALTFEL. Mi-am dorit o nunta altfel, nu mai pompoasa decat a altora, nu cu fite si scumpeturi, dar AltfeL.

Si cum Hunedoara nu e Las Vegas, ''altfelul'' l-am gasit in locatia cununiei religioase, la Castelul Corvinestilor (sau Huniazilor).

Cand mi-am luat inima in dinti si am sunat la numarul de telefon de pe situl castelului nu stiam ca o sa am parte de cateva emotii si o veste proasta. Vestea proasta e ca la capela castelului nu se mai pot face nunti pentru ca e in reconstructie timp de un an. Dar am contrabalansat asta cu dorinta mea de a face cununia la castel si am intrebat daca nu exista alta solutie. Mi s-a raspuns senin ca se pot inchiria si alte sali din castel, contra cost bineinteles si cu conditia de a trimite directorului muzeului o solicitare scrisa pentru inchiriere. Am asteptat mult si bine confirmarea, dar pana nu am sunat din nou astazi, nu am primit raspuns. Pare-se ca uitasera domnii de acolo sa isi citeasca mailurile sau sa raspunda la ele. Si ca sa imi creasca tensiunea si mai mult, primirea confirmarii de la directorul muzeului era strans legata de ceea ce urma sa scriem pe invitatii (pe care, da, inca nu le-am trimis nici acum, cu mai putin de 2 luni pana la nunta!).

Dar cu rabdare si vointa, initiativa, putere de convingere si ceva abilitati de comunicare am reusit sa o scot la liman si cu asta.

Nu ma intrebati ce mi-a venit, ca stilul princess nu e deloc stiul meu, dar am simtit ca sobrietatea unei cununii religioase si dorinta de neconventional pentru nunta noastra se pot regasi usor intr-o ceremonie la castel... asa ca pentru maxim o ora voi simti si eu povara unei diademe imaginare batuta cu pietre pretioase. :P

Pentru cei interesati gasiti acolo un numar de telefon si adresa de mail:

http://www.hunedoara.djc.ro/ObiectiveDetalii.aspx?ID=1114


Ne vedem pe 3 iulie in Sala Dietei (in caz ca va ramane stabilita pentru cununia noastra)!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu