marți, 25 mai 2010

In cautarea verdelui perfect


Prima intalnire cu prima firma de decoratiuni de nunta... primul stres legat de verdele nostru. Primul impas. In goana dupa bifarea cat mai multor itemi din lista de prioritati de rezolvat am uitat ca nu poti impaca si capra si varza, pe ultima suta de metri, nu poti sa faci figuri sau sa mai ai pretentii la ceea ce era ideal. Dar nu ma las. Nu accept doar doua nuante de verde impus, cand eu stiu ca niciuna din ele nu e ceea ce vrem. Inca mai caut...inspiratie si poate alternative.

Mi se ridica tensiunea si acum, cand ma gandesc la hidoseniile de nuante propuse de doamna respectiva, pentru pata de culoare de pe husele scaunelor din sala de receptie. Primul, cel preferat si, dupa parerea dansei, ''cel mai potrivit cu tema si culoarea nuntii'', il pot cataloga ca fiind un verde de balta statuta de muuulta vreme in soare, verde batranesc, tomnatic, cu irizatii aurii, un verde de frunza care incepe sa se usuce, sau iarba arsa de soare.


A doua nuanta, propusa la insistentele mele, ca rezultat a nemultumirii mele si a lui Adrian, a fost un verde fistic... care mi-a dat peste ochi imediat ce a aparut in sala, in mainile unei angajate a firmei cu pricina. Si oricat s-ar fi chinuit dansa cu funde, simple sau duble, tot aiurea arata. E un verde artificial, de vata de zahar, un verde infantil, spalacit si timpuriu, care, nu batea cu verdele nostru mult-dorit.

Degeaba am batut apropouri daca exista posibilitatea achizitionarii unui alt material intr-o nuanta dorita de noi, ca doamna se facea ca ploua, asa peste noi, in ropote, cu galeata. Am renuntat sa o mai bat la cap cu alternative, cand am vazut ca nu ne ajuta mai mult decat atat. Confirmarea ca firma dansei nu agreaza clientii pretentiosi ca noi, a venit dupa ce am asteptat un mail promis cu oferta detaliata de servicii oferite, asa cum a pretins ca trimite, cand am discutat cu ea in birou. Pe langa faptul ca am incercat in nenumarate randuri, fara success, sa accesez situl specificat de dansa, pentru a vedea fotografii de la evenimentele organizate si decorate de ei, nu am primit nici macar un raspuns politicos la mesajul electronic pe care i l-am trimis, dupa doua zile, sa ii reamintesc ce hotarasem la intalnirea fata in fata.

Nemultumita fiind din fire, am facut planuri mai eficiente pentru decoruri, planuri pe care sper din tot sufletul sa le pot pune in aplicare, in ideea de ajunge sa ma incadrez si in buget si sa imi impac dorinta de frumos si placut, de potrivit si tineresc. Domnisoarele mele de onoare din tara, au venit deja cu idei si si-au anuntat deja intentia de a-si folosi ideile si indemanarea pentru a o scoate basma curata.


2 comentarii:

  1. Si ca sa nu para ca sunt eu rea...faptele sunt asa:
    24.05- prima vizita la firma de organizare;
    25.05- am trimis eu mail in care ceream oferta de pret detaliata, asa cum mi se propusese face tot face, cu o zi inainte;
    29.05- primul mail de la firma de organizare, cu scuzele de rigoare pentru intarzierea raspunsului din cauza unui program incarcat, dar cu promisiunea de a ne trimite oferta detaliata in ziua de luni.
    31.05 - luni- nici un raspuns
    02.06 - miercuri- nici un raspuns.

    NO comments.

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi, 22 iunie, inca nu am primit mail cu oferta!

    RăspundețiȘtergere